22 de setembre del 2014

The Poppy Outfit

Sometimes, I get involved in tricky sewing projects and I end up really tired of them... I should combine them with some easy ones like this half circle skirt. I traced my own pattern (there are lots of blogs who explain how to do it) and added a waistband, but the zipper is too short and it's a bit difficult to put the skirt on...

A vegades dedic molt de temps a projectes complicats i me n'acab cansant fàcilment, per això, els hauria de combinar amb altres de més senzills com aquesta falda de mig cercle (mmm, en realitat no sé com tocaria dir-se en català...). Faig fer el meu propi patró (hi ha un munt de blocs que expliquen com fer-ho) i vaig afegir-li una cintureta, però la cremallera és massa curta i és una mica difícil posar-se la falda...



Why did I choose a half circle skirt? Being honest, I do not want to show my underwear if the day is a little bit windy (I'm very concerned about that). But I'm really happy with the result, it's so comfy and cute. 
And finally, the swirling photos!!

Per què no una falda circular? Sincerament, preferesc no mostrar la roba interior si fa un poc de vent, per això vaig optar pel mig cercle. Però estic molt contenta amb el resultat perquè és comodíssima i mona.
I finalment, fotos en moviment!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada