Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris pencil case. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris pencil case. Mostrar tots els missatges

22 de febrer del 2015

Plush Cat Pencil Cases

I've been waiting to make this pencil cases since last spring! I saw some cat pencil cases on tumblr, but my two cat lover friends's birthdays are on winter and I had to wait... The first idea was quite different than the final result, but this one it's more practical. I got inspired by this youtube video and the main differences with my project are that I modified the pattern (mine is smaller and more square-ish) and fully lined with felt.

He esperat des de la primavera passada per poder cosir aquests estoigs! Vaig veure una imatge a tumblr, però els aniversaris de les meves amigues amants dels moixos són a l'hivern, així que havia d'esperar... La idea inicial era bastant diferent, però el resultat final és més pràctic i fàcil de fer. Aquest vídeo de youtube va inspirar-me i les principals diferències amb el meu projecte són que he modificat la plantilla (la meva és més petita i quadrada) i està completament folrat amb feltre.


31 de desembre del 2014

Black and Yellow gifts

For today I want to share two little black and yellow projects that I love, even if they are quite simple. The first one is a Game of Thrones themed pencil case I made for a Secret Santa; my friend likes House Baratheon and he is currently using the gift ♥ (that's what I enjoy about making gifts, people being happy and finding a use for the presents). The embroidery was a bit tricky, but the result is nice.

Avui vull compartir dues creacions en groc i negre que m'encanten, tot i ser bastant simples. La primera és un estoig de Joc de Trons per un amic invisible; li va agradar molt al destinatari i de fet, l'està utilitzant i tot! (aquesta part és la que més m'agrada de fer regals, alegrar algú i que li trobin un ús als obsequis). La part del brodat va ser una mica complicada, però al final ha quedat molt bé.



The second gift is a cat face was handmade in one night from scratch, just to cheer up a friend. It was meant to be a surprise, but someone told her about it... however, she liked it anyways. No good photos about it because it was a quick project, no time to think and no time to take photos xD

El segon regal és una cara de moix fet completament a mà en una nit per alegrar una amiga. Havia de ser una sorpresa, però algú li va dir... de totes maneres, li va agradar igualment. Tot i que no hi ha gaires fotos perquè va ser una cosa ràpida, sense temps per pensar ni fer fotos xD


Happy New Year to everyone!
Bon any nou a tothom!

24 de desembre del 2013

Boxy Pencil Cases - Christmas Gift

Bones festes a tothom!
Avui mostraré el regal de Nadal dels meus cosins petits: un estoig ben gros perquè hi puguin ficar tot el que necessitin per anar a classe.

Happy holidays to everyone!
Today I'm gonna show you the Christmas presents I made for my little cousins: big pencil cases they can fill with everything they need at school.

Després d'haver-los cosit seguint aquest tutorial, me'n vaig témer de que eren més grossos de l'esperat. Però han quedat molt bé i m'estic plantejant fer-ne més per regalar o per jo mateixa.

When I finished sewing following this tutorial, I noticed the pencil cases were huge, bigger than what I expected. Anyway, they look great ant I plan to make more of them to give as gifts or for myself.


Tenc alguns projectes a mig fer que esper enllestir abans que acabi l'any i poder mostrar aviat. Bon Nadal ;)
I also have some projects I want to finish before the end of the year, I hope I can show them soon. Merry Christmas ;)

7 d’abril del 2013

Blue Pencil Case - Birthday Gift

La veritat és que he cosit poc durant aquestes vacances de Setmana Santa, però just abans de començar-les vaig fer-li un estoig al meu germà com a regal d'aniversari; aquí teniu unes quantes fotos:
The truth is that I didn't sew much duting the Easter Holidays, but after they started I did a pencil case for my brother's birthday; here you have some photos:
Vaig utilitzar  retalls diversos que tenia perquè la majoria de teles estampades que tenc són bastant femenines xD Tot i així, el resultat li va agradar i el vaig tenir enllestit en molt poc temps.
I used some leftovers I had because the pattern fabrics I have are quite feminine xD Anyway, he liked the result and I had it done in a very little time.


Preu/Price:
Tela/fabric: 0€
Cremallera/zipper: 0.70€
Total: 0.70€